Boncena and Friends

Ett starkt koncept med marknadsledande varumärken som tillsammans bildar konceptet Balkan. Ett säkert kort för att kunna locka kunder till era butiker.

Igenkänningsfaktor

Våra välkända produkter och producenter skapar en stark igenkänningsfaktor hos konsumenten, vilket är avgörande vid köpbeslutet.

Nostalgikänslor

Med varumärken som varit ledande i 50-tals år, väcker vi nostalgikänslor hos konsumenter som turistat eller med rötter från hemtrakterna.

Balkan kategori

Vårt sortiment inkluderar ett brett utbud med ledande märken inom fläsk, nöt och kyckling som tillsammans bildar vår starka Balkankategori.

Boncena & Friends

Partnerskap som formar framgång.

Vår resa och de framsteg vi uppnått har vi gjort tillsammans med dedikerade partners som trodde på oss från allra första början. Våra varumärken i vår portfölj är de mest framträdande i våra hemtrakter. Detta stärker inte bara Boncena, utan även våra kunder som drar till sig större kundgrupper med hjälp av vår starka igenkännings- och nostalgifaktor.

Som leverantör lägger vi stor vikt vid engagemang och passion i allt vi gör. Ge oss möjligheten att samarbeta med er och upplev en partner som behandlar er butik som om den vore vår egen.

Ta inte bara vårt ord för det – se vad våra nöjda partners sagt i referenserna nedan.

Tre stycken äldre utskrivna kort

Kategorichef manuell deli, COOP Sverige centralt: Staffan Fri

Under min tid som kategorichef på COOP har jag arbetat med många leverantörer, men Boncena har särskilt utmärkt sig som en pålitlig och professionell partner som sticker ut. De erbjuder ett brett sortiment av högkvalitativa produkter från Kroatien, vilket ger oss möjlighet att möta våra kunders olika behov och preferenser.

Boncena hjälper inte bara till att fylla våra hyllor med varor som berikar vårt sortiment, utan deras produkter tar även kategorin till nya höjder i form av smak och unikitet. Deras breda sortiment bidrar till att attrahera både nya och befintliga kunder.Jag rekommenderar Boncena som leverantör till alla butiker som vill förbättra sitt delikatessutbud.

Tre stycken äldre utskrivna kort

Kategorichef all världens mat, City Gross Sverige centralt: Bo Friberg

Boncena kom in som en frisk fläkt i vår uppbyggnad och strävan om att bygga Sveriges bästa ”All Världens Mat” avdelningar!

De har visat stort engagemang och vilja att stötta upp med sitt sortiment, gällande både utbildning samt säljstöd. Under mina år som kategorichef möjliggjorde Boncena och deras team att vi ökade försäljning samt kännedomen om Balkan produkterna runt om bland alla våra City Gross butiker i Sverige!

Tre stycken äldre utskrivna kort

Kategorichef global mat, Eurocash Sverige: Mats Johansson

Vi har jobbat med Boncena som en av våra prioriterade leverantörer under många år. Boncena har alltid agerat professionellt, långsiktigt och ligger alltid i framkant när det gäller utveckling av produktkategorin Global mat.

Tre stycken äldre utskrivna kort

Kontakta oss

Vill du veta mer om oss och vårt sortiment? Kontakta oss via formuläret nedan.

Tack för ditt mail!


Vi på Boncena kontaktar dig snarast :)

Oops! Something went wrong while submitting the form.